четвртак, 17. јул 2014.

NJEGOVO VELIČANSTVO - SKROL

Korisnici društvenih mreža su nestrpljivi ljudi. Sad i odmah - daj mi moždani orgazam! Nešto da me razgali, da prasnem u sekundi, da kažem ukućanima - ha, pogle' ovo! - i, nastavim dalje. Ko će još da se zadržava: pišeš dugačko - smaraš; izbacio si 30 aforizama - smaraš; izbacio si novi spot - pih, ko još sluša muziku, smaraš! Daj mi senzaciju, daj mi fleš, baci fotku da je lajkamo, lajkamo, lajkamoooo #mp3.

Ko je još došao ovde da analizira, da se udubljuje, u sitna crevca da zalazi? Postaviš, recimo, Tolstojev aforizam: Nije srećan onaj koji radi ono što voli, već onaj koji voli ono što radi. I, sad: treba da se zastane: čeka', čeka' - nije srećan....onaj koji...radi ono što voli...hm, zašto? ah, da: ako radi ono što voli, može da prestane da voli, da mu dosadi, pa će biti nesrećan u daljem radu, a ako voli ono što radi, on će voleti - šta god da radi! Desiće se ovaj tok svesti? Jok, more! Odskrolovaće naš vrli mrežaš, u potrazi za novim - HA!

Uostalom, moj najfejvaniji (najlajkovaniji, prim.prev) tvit je: Taxi, prati onog anfolovera! Kao, otpratio me neko, pa zovem taxi da ga stigne, da se ja s njim obračunam. Geg - na nivou klizanja o koru od banane, padanja u otvoreni šaht, ali - to se traži, mojne da smaraš zapetljancijama u koja moram da se udubljujem, vidi mi srednji prst - nervozan je, hoće da skroluje.

Нема коментара:

Постави коментар